Underbara morgonstund

MrJ väckte mig på ett märkligt sätt vid 7 tiden idag,
"- Va vad det som small?"
Sen la han sig bara igen. Jag hörde ju inget tack vare öronpropparna men gick upp för att kolla. Visade sig att Zlatan rivit ner klösbrädan =S
Så sen kunde ju inte jag somna om, började tänka massa renovering och inredning och sen så är det ju kört =P

Funderar på att lämna ett skåp i köket öppet.


Så fint med spets med ju =)
MrJ gillar med tanken så får se vad det blir när det är dags att sätta igång.

Åhhhh vill ha ett helt hus att renovera på ju. Här vill vi ju inte slå slag i sak för alla idéer. Inga onödiga tavlor, blir ju hål i väggarna, inga onödiga hyllor, blir ju hål i väggarna osv


Nä, nu ska jag väcka hundarna och gå ut med dem en sväng. Sen ska jag nog måla en omgång på mina projekt och kanske sy något om jag bara kommer på vad =P



Over'N'ouT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0