Symaskinen och jag...

Blev en härlig löprunda på 40 min, men hal.
Väl hemma hade mannen lagat taco så efter duschen var det bara att sätta sig vid dukat bord, underbart.

Sen det här med symaskinen.....jag har lånat mammas. Hade väl knappt Godkänt i syslöjd när jag gick i skolan. Träslöjd var ju så mycket roligare ;)
Men idag har jag verkligen slagit på stort!
Hittade ett mysigt tyg på loppisen som egentligen var en gammal gardin, men riktigt härligt slitstarkt bomulls tyg. Så ikväll har det blivit två soffkuddar och en duk.
Bilder får ni ev se imorgon då det ska tillsättas någon detalj.
Men är helnöjd =)

Har även fått en otroligt gullig och manlig kommentar vid symaskinen,
MrJ: Det är så man blir nykär av att se dig sitta här och sy.
Haha, då hör man att det är första gången han ser mig vid en symaskin =)


Kvällen har sen förflutit med Jägarna,


Hur sjukt bra är inte denna film, hoppas faktiskt på en uppföljning som det pratats om till och från genom åren, den är ju faktiskt 15 år gammal i år.


Men nu ska vi krypa i säng, hoppas ju på mer loppisfynd imorgon,


Over'N'ouT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0