Sömnbrist????

Usch, har sovit så där riktigt super lätt inatt.
Känns som jag bara vilat, men vet att timmarna har gått för fort för det.
Sixten har väl inte riktigt haft ro att sova tungt så jag har hört honom tassa runt till och från hela natten känns det som.
Katterna är ju riktigt spännande med, så tror att de är en orsak till hans smygande. Sen alla nya dofter och så. Men han har inte sagt ett pip, så bara han hittar en sovplats så ska det nog gå vägen.

Dix har sovit som en gris, haha, men om Sixten har försökt komma in i hennes "tält" har hon sagt ifrån. Så skönt att hon faktiskt lugnat ner sig så pass. Hade ju varit hopplöst om inte hon också hade kunnat komma till ro.
Men nu på morgonen har de redan hunnit med en bus-sväng, så mysig när de håller på.

Nä, dags att bli klar för jobbet.
Skönt att jag körde spinningen igår, för ikväll lär det bara bli hundpromenad och sen sova, Zzzzzzz



Over'N'ouT



Kommentarer
Postat av: Ellinor

OH! Sådana nätter är jobbiga!



Kanske hjälper det vovven om han bara får vara i ett rum?



Jag hoppas att du fått en precis så skön kväll du önskat dig och att tisdagen blir topp!



Imorgon hade jag egentligen satsat på morgonpromenad imon men nu har det kommit ärenden i vägen och vill inte gå upp alldeles så tidigt... Det får bli imon em istället. kanske kan jag lyckas få ut mannen. kanske.

2011-01-17 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0