SnusSlut Dag1

Då börjar dagen gå mot sitt slut.
Blev en tur med löparskorna. Men bara 30-40 min, ont i lungorna som sjutton. Tror jag tog på mig lite för lite =(


Men reflex prydda är både jag och Dix när vi är ute på kvällarna. För finns det något mer irriterande som bilförare än människor som traskar runt utan reflexer.
Så tänk på det om ni ska ut i mörkret!

Nu är det soff-mys med en kopp te och fruktsallad med keso, linfrö och solroskärnor som gäller.
Ett mysigt slut på en härlig dag.


Lite förhäxad till det och dagen blir fullbordad!

Förresten, SnusStatus: 2 stycken på hela dagen =)
Borde vara godkänt för första dagen.
Innan veckan är slut ska det vara max en snus per dag, helst INGEN.



Over'N'ouT



Kommentarer
Postat av: Cicci

Köpte du dom då? Dom är sååååå snygga. :)

2011-01-04 @ 10:37:17
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Du är en inspirationskälla, så sant som det är sagt! Löparrunda och nyttigt mellis. Snart kanske jag också kan skriva upp mig på den listan...



Jag har i alla fall två dagar i rad käkat bra frukost! (klapp på min egna axel)

Snart kanske jag orkar gå upp tidigare på morgonen för att ta en lite ordentlig promenad med hundarna snarare än bara en kisse-runda. Jag vet att man mår bra av det!



Som sagt - du inspirerar och det är roligt att läsa om dina förehavanden!

kram kram

2011-01-04 @ 11:58:42
Postat av: FruNeroLindström

Värmer hjärtat att kunna inspirera någon.

Bra start! Frukost är för mig A och O, en bra start leder också ofta till en fortsatt bra dag tycker jag.

Helt rätt tänk med, att du inte ändrar allt över en natt. Ta en sak i taget =)

2011-01-04 @ 17:00:41
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0