Pysselkväll

Ikväll har jag äntligen börjat fila på prototypen för tack-korten. Mysigt värre =)
Har saknat pysslandet en hel del märker man nu när man börjat igen. Nu måste jag bara ta mig till panduro och köpa hem en del material och så ska alla korten framkallas.

En mys tid framöver med andra ord.

Hittade även våra "pussklockor" i en låda, så nu är de ute till försäljning.
10 st i silver för 60:-, så säg gärna till om ni vet någon som går i giftastankar.


En mysig detalj på borden som gjorde att jag fick kyssa min älskade man många gånger under kvällen =)


Men nu ska jag återgå åt att vänta på MrJ som jobbar sista kvällen för denna veckan.



Over'N'ouT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0