Lampskärm

Då var årets första arbetsdag avklarad. Planering inför terminen och APT.
Imorgon får vi äntligen träffa våra härliga elever igen.


Men nu till det kreativa:


Vi har gjort en egen "lampskärm" till vardagsrumsfönstret.
Svärmor fick en likadan igår i födelsedagspresent, därför jag inte har kunnat avslöja något om det.
Men är helnöjda, den går i färgerna svart, vitt och grått och ger ett härligt sken. Dessutom är det ju inget som "alla" kommer ha, därför det blir ännu mysigare.


Vad seg man blir när man inte är van vid att jobba, så nu kommer ni tyvärr märka en mindre aktivitet här i bloggen igen. Under ledigheten har jag ju hunnit med flera inlägg per dag ibland. Men nu får jag va glad om jag hinner med ett.
Men var egentligen sugen på en löp-runda ikväll, men det är ju livsfarligt nu på isvägarna så får istället bli ett kombinerat step/body pump pass. Men ska bli skönt att få in både kondis och styrka, svettas ordentligt.

Men nu ska jag hinna med lite här hemma med.
Hoppas ni fått en härlig start på veckan,



Over'N'ouT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0