Låååång dag

Kom hem från Värnamo strax innan halv sju ikväll, så arbetsdagen blev nästan 11 timmar. Så skönt att slänga sig i soffan vill ja lova.
Usch, har börjat vela, den ekonomiska smålänningen i mig iallafall. Är iphonen värd pengarna?
Läser för mycket utlåtanden, och då finns det ingen 100% telefon. Alla har usel-betyg och alla har högsta-betyg samtidigt =S


Imorgon är det redan torsdag igen. Hoppas på god sömn och återfyllning av energi så jag orkar med ett spinning-pass. Kan verkligen behövas efter över en vecka med bara hundar på schemat.


Men nu ska jag återgå till fuskbyggarna.



Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

2011-01-27 @ 19:42:30
Postat av: Anonym

Jobbig dag! Har haft långdag idag med!



Tja... Iphone? Du skrev ngn gång att du bara ringer, messar å tar bilder - då är i phone verkigen överkurs... Ericssson har väl bra kameramobiler?

Men, Ifån (som jag hjärtligt kallar den) skapar behov och annorlunda beteendemönster så du får säkert nytta av den om du köper den!

2011-01-27 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0