Kreativ

Japp, hunnit med en del under förmiddagen,


Skaftet har fått en sista målning, så nu ska det bara torka ordentligt. Sen ska det in i vardagsrummet.
Igår när jag letade efter en kruka till en blomma vi skulle plantera om hittade jag en lerskål som inte riktigt passar in här hemma. Första målningen blev igår kväll och nu har andra målningen gjorts,


Tyvärr har jag ingen förebild, men kommer nog bli fin när den är klar.
Hittade även våran gamla te-låda i byrån. Den är jättefin men det har bara inte blivit av att vi använder den. Nu ska även den få sig ett lyft så att vi kan ha den framme:


Även den kommer bli härligt vit när den är klar =)
Hundarna har varit måttligt roade,


Sovmorgon!?!?

Nä, nu ska jag allt väcka MrJ och se om jag kan hitta på mer roliga saker att göra.


Over'N'ouT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0