Härligt kallt

Ja, morgonrundan med min trebenta lilla skutt groda blev härligt frostbiten.
Men man vaknar ju till.
Somnade nog inte förrän elva igår så riktigt segt att gå upp.

Men nu är omeletten i magen och kaffet likaså.
Är lite rädd att jag håller på att bli förkyld, men hoppas det bara är veckans sömnbrist som ger känslan. Får se hur det blir med spinningen ikväll.
Känns inte kroppen okej så får det va. Bättre att bara ta en promenad då, annars lyckas jag ju ofta bli sjuk om jag tränar när jag känner någon skit på gång. Har ju svårt att hålla mig borta ;) Men vill inte ha våren 2010 i repris med influensa minst 3 gånger =S
Så lyssna på kroppen gott folk.


Kan inte fatta att våran lilla skrutt redan hunnit bli 1 år och 9 månader. Tiden går verkligen sjukt fort!



Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Brrr! Nej, usch! Jag vill ha sommar!



Stackare om du börjar bli dålig... Drick citronte med massor av ingefära - det hjälper i alla fall mig!

Jag undrar på allvar om inte jag ska bli sjuk snart, det brukar vara så att mannen blir sjuk och sedan åker jag på samma men han har varit sjuk ett par gånger senaste året och jag har hållit mig frisk superlänge. peppar peppar.



Din stackars skrutt! Hoppas hon snart läker!



Våran lilla här hemma kräktes massor igår men det var nog bara ngt han ätit, han var pigg å gla men urk va äckligt det är!



Hoppas du håller dig frisk!

Kram

2011-01-27 @ 19:57:12
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Hoppas du klarar dig från att bli sjuk! Här har vi ju precis blivit friska från förkylning hela familjen...

Har inte tränat på en vecka och jag har sån jäkla abstinens, men det får ligga på is nu när all tid läggs på att bli färdiga med hallen och trappan innan huset ska ut på försäljning. Men guuud vad drygt det är att inte få träna när man är van och inte är sjuk... suck



Trevlig helg!

Kramar

2011-01-27 @ 21:10:50
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: FruNeroLindström

Ja det är segt, men segare att bli liggande i influensa försöker jag intala mig. Nu kan jag iallafall ta promenader i raska tempon.

Men så sjukt trött. Så gymmet får vänta till nästa vecka förhoppningsvis.

Ja har sett det, så spännande. Förstår att ni vill ut på landet, det vill ju vi med!

2011-01-28 @ 07:26:48
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ja usch och fy, influensa är ju inget vidare! blärk som Henry brukar säga, haha.



Ja, vi ska ut till Tångerda till att "börja med", känns toppen! Sen får vi se hur många år vi blir där och om/när det blir att bygga nytt! :)

Letar ni för fullt!? Det är dåligt med hus just nu ju tycker jag, svärfar har letat länge och han är iofs mycket kräsen men blir ju att en annan har lite koll då med på hemnet och på vad som kommer.



kram

2011-01-29 @ 09:44:33
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0