Fullt ös medvetslös

Idag har vi haft studiedag igen. Mycket datorjobb men har även varit kreativa och testat förslag på vad vi kan göra på skapandet,


Alltid kul med pyssel ju ;)
Slutade en timme senare så när jag ramlade in här hemma efter 16.00 så var det bara att sätta igång med handlingslistan och ge sig iväg till Willys.
Kylskåpet fullt igen och till middag blev det lchf-pannkaka med bacon.
Smaskens!
Sen fanns det ingen återvändo. På med arbetsbyxorna och sätta igång,


Nu är alla lådor och skåpsdörrar målartvättade och balkongen full.
Nackdelen med att bo i bostadsrätt är ju att man inte har någonstans att hålla till med sådant här jobb. Man skulle ha någon "hobby-rum" i källaren där man kunde slipa, måla, snickra och så.
Blev en härlig kvällspromenad med Dix när allt väl var klart.
Nu har jag äntligen fått landa i soffan. Slöa en stund och sen krypa i säng.

Undra om jag kan ringa Mora och be dem flytta tjejvasan några veckor. Känns som träningen får maka på sig lite nu när köksluckorna måste bli klara för lackningen. Helst ska allt underarbete vara klart senast torsdag, men ger man sig f*n på att så ska det nog hinnas bli klart!


Nä, nu ska jag återgå till "Gynekologen i Askim" på svt 1.


Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ja gud så skönt det ska bli! Nästa vecka hoppas jag på att komma iväg igen :) Sen börjar ju zumban om två veckor, weeeei!! :)



Såg dig igår förresten på kvällspromenaden igår, fast det var på Dixen jag såg att det var ni, för jag blev lite förvillad av arbetsbyxorna, haha.



kram

2011-02-01 @ 14:28:25
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Det låter som en himla bra dag!



Själv kom jag alldeles nyss hem efter en dag på jobbet med kvällsmöte å allt!



Du håller verkligen ett högt tempo och jag beundrar hur du orkar!

2011-02-01 @ 21:10:20
Postat av: FruNeroLindström

Therese: Ja just det, gick ju förbi ert. Bra byxor de där, då slipper man konka på sig reflexvästen =)

Mannen och jag har ju typ samma storlek så är perfekt att jag kan ha hans gamla jobbarbyxor!



Ellinor: Orkar och orkar, de måste bli klara helst på torsdag, så sliter vi som djur nu några dagar så kan vi andas ut lite i helgen =)

Är bara luckorna iväg på lackning så kan vi börja inne. Slippa stå och frysa på balkongen =S

2011-02-02 @ 07:20:52
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0