Färg och spenat

Blev ingen träning idag =(
Magkatarr efter våran smarriga spenat och falukorv middag, troligtvis pga lite för mycket under veckan.
Men har då istället sysselsatt mig med lite färg. Men tyvärr hade jag ju inga nya saker att måla på så valde att ta tag i min eländig utväxt:


Tråkigt bara att man måste vänta medan färgen verkar. Tur då att det finns photo booth =P
Kan tyvärr inte ge någon "efter-bild" då håret fortfarande är jätte blött....äger ju ingen hårfön!
Men kanske kan komma under morgondagen.
Nu ska jag iallafall krypa i säng så man kanske förstår något av föreläsningen om den nya skollagen imorgon när vi har studiedag.
Idag har det mest blivit magkramper av skratt på jobbet, men är otroligt lycklig för mina aningen knasiga kollegor.

Imorgon är det FREDAG!!!!


Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Shit!?! Är det sant?!? Jag trodde jag var den enda med långt hår som inte äger en hårfön! Nice, då är vi ju i alla fall två :)



Håret blev säkert jättebra!

2011-01-28 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0