Bomben

Helnöjd med dagen i Växjö, det ända som kunde gjort den lite bättre hade väl varit att få med sig telefonen hem. Men klarar vänta två veckor.
Ikväll har vi haft finfrämmat från Nyköping, av Zarah och Matthi. Mycket tjöt och så 1,5 timmes bowling.
Jag förstår inte varför jag ska komma på iden med att bowla, är usel. Men blev nog 2 strikar (eller hur det stavas) iallafall. Men räckte bara till en fjärde plats och då med SIST, suck!

Har även fått upp inrednings-saken jag tjatat om men inte velat avslöja,


Fiskenät!
MrJ har roat sig med att sätta i massa klädnypor =P
Där ska hängas kort och andra detaljer med inriktning mot kusttema.
Har även unnat mig en härlig bukett tulpaner,


Lördagen kan alltså summeras som en underbar dag.
Nu ska jag kolla solsidan med MrJ på tv4play innan jag kryper i säng.


Over'N'ouT







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi! Jag blir oickså alltid sist i bowling... men nån ska ju bli det...



Låter som en mycket trevlig dag!



Fiskenätet var en trevlig och personlig detalj som kommer att ge ert hem mycket karaktär! en toppenide!

2011-01-29 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0