Back to cyberworld

Nu är vi äntligen fått igång tv och internet igen efter strul sen igår förmiddag.
Hihi, lydde inte Mia helt igår utan köpte mig lite nötter med, så har fortfarande hållt mig borta från sockret *nöjd*.
Riktigt trevlig kväll, kollade Paranormal activity,


Härliga rysningar, trodde jag skulle bli lite spooky när Mia åkte hem vid 22.00 men somnade gott innan MrJ ens kommit hem =P

Idag har det blivit slapp förmiddag, målat en grej och fixat lite med tackkorten efter bröllopet. Hundbus har det blivit en hel del här inne. Speciellt när Jeanette och goa lilla Tindra kom på besök.
Men nu ska vi ge oss ut i skogen med de små liven och sen ska vi fortsätta med lördagsmyset.


Over'N'ouT






Kommentarer
Postat av: Ellinor

Uhh! Jag fixar inte ryssare,... Får mardrömmar av Beck, men det är ju bara jag :)



Skönt med en trevlig fredag!

2011-01-23 @ 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0