Appple

Nu har lilla Sixten åkt hem, riktigt tomt här hemma.
Dix hon sover ju mest. Hoppas bara att hon kan sova i natt, för sömn kan verkligen behövas nu.
Men lite kusin mys har det blivit även idag:


Dix söta blå lilla "tassboll" och hennes kära gos-kusin Sixten.

Är ju inte sämre än jag nu kommer erkänna att jag har syndat =P Carolin och Andreas hade bla köpte en stor toblerone till oss, så hela tre rutor har slunkit ner under kvällen ;)

Dagen har ändå gått ganska bra trots natten. Men nu ska jag krypa i säng med min nya Hus&hem tidning och längta efter de nya sovrumsgardinerna som är beställda idag.
Ska i natt även drömma om min kommande telefon. Har till 95% bestämt mig nu för att det blir en:

Iphone 4, apple fan som man är. Skulle ju passa perfekt ill min Mac. Så eventuellt lägger jag beställningen på den imorgon, får ju förnya mitt abonnemang hos 3 nu i februari.


Nä, sängen kallar, sov så gott allihop!


Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

hihi, apple är en drog... Syrran är drabbad, mannen med.. han skaffade en i-phone och nu snackar han om att vi måååååste ha ny dator och att jag mååååste skaffa mig en i-phone.



Skulle inte ha ngt emot det men jag är så oförsiktig med mina grejjer (teknikprylar) att det skulle vara total kapitalförstöring.



Toblerone lät gott! Tur att jag inte har ngt sånt "skräp" hemma... Maxi har öppet 40 min till...

2011-01-25 @ 21:07:39
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Bra val! :)



Och någon gång ibland är ju inte hela världen, och toblerone som är så gott så det är svårt att stå emot... :)



kram

2011-01-25 @ 21:31:29
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0