Söndagen som försvann.....

Fullt ös idag.
Fått med oss en hel del hem till köket, men även lite annat smått och gott. Blev även mysmiddag på ikea, MrJ tjatade redan när vi gick upp om deras köttbullar =P
Bänkskiva är nu vald, blev en vit trämönstrad,


Ska bli spännande och se hur det blir.
Väl hemma (ca 19.00) var det bara att byta om efter att allt nyköpt var inburet.
Slipa av det som spacklats på luckorna, borsta och torka av dem allt damm och lassa ut dem i bilen.
Har även hunnit baka en kladdkaka och diska. Vid 21.30 damp vi äntligen ner i soffan.
Räkmacka stod på kvällsmenyn,


Min blev LCHF, utan bröd. Salladsblad, ägg, citron-majonäs, räkor och ägg. Smaskens.
Nu väntar jag på att kaka ska kallna så jag sen kan krypa ner i den efterlängtade sängen.


Hoppas ni haft en härlig söndag, det får jag faktiskt säga att vi har. Trots fullt ös!



Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härligt att läsa om er mysiga söndag!



Vi hade det också bra, sov länge, grejjade lite på gården, bar bland annat lite bränne och jag lyckades få ett vedträ rakt över munnen, aj aj!

sedan åkte vi ut i skogen för att hämta hem ett av mannens jakttorn men det visade sig vara omöjligt. efter det åkte vi hem till svärmor och svärfar å käkade, svågern å deras en och en halv vecka gamla flicka var också där. MYS!



En bra dag, en bra helg!

2011-02-07 @ 19:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0