Fredagsnöje

Trist att jag hamnade på sne i förra inlägget, men så kan det gå när man bloggar från telefonen i all hast.

Eftermiddagen har som sagt spenderats på balkongen med härliga resultat,


Men har haft en större slipmaskin ikväll, därav det lite snabbare resultatet =)
8 luckor och 3 lådor kvar att klara av imorgon.....dessutom tror jag att jag lyckats lämna bara stora luckor kvar ;)
Men imorgon har vi ju nästan hela dagen på oss, ska ju bara jobba mellan 7.00-10.30.
Så förhoppningsvis kan det bli Ikea redan på söndag, hoppashoppashoppas!

40 min löpning blev det, riktigt skönt att få röra på sig ordentligt igen efter 2,5 vecka med bara promenader typ.
Nu sitter jag nyduschad och väntar på att syster yster ska hämta mig. Upp till henne en sväng och ha lite "tjej fredagsmys" ihop med henne, Kajsa och Line, och så lilla Dix så klart.
Så medan jag väntar hann jag springa över golvet i vardagsrummet med dammsugaren, var vitt av damm och en hel del tassavtryck i, även vita små tassar i soffan. Så nu ser det nästan rent ut igen. Men imorgon lär det väl va lika vitt igen =P
Nä, nu ska jag bara slappa lite innan taxin kommer.



Over'N'ouT


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som en riktigt bra start på helgen!



Det är roligt att läsa om ditt köksprojekt, och att du fortfarande orkar! Jag hade slutat efter hälften och sedan lämnat iväg dom och så ngn annan fick göra det... Det säger en hel del om min lata karaktär...



Usch...



Well well! Ha de najs!

2011-02-05 @ 10:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0