Blondie goes brunett.....

Blev inte så mycket städat här hemma idag som jag tänkt, men blev en härlig 2,5 timmes hundpromenad med Mia och Akila. Så kul att se dem busa runt igen, och de var verkligen lycka när Dix fick se Akila....skakade hela hon så jag trodde hon skulle hoppa ur skinnet ;)

Väl hemma kände jag att sommaren verkligen var över nu när vi var hemma i det härliga kalla höstiga Sverige, så tvingade med mig Jimmy till Willys för att välja hårfärg =)

Så, bye bye Blondie:


Kladdig förvandling:


Välkommen Brunett:


Känns härligt och höstigt!!!!!


Kvällen hos mor och far var riktigt trevligt, massa god mat och tjöt.

Nu blir det nog sängen för min del för att övervinna den trista förkylningen.

Over'N'ouT
TheHopelessCase

Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Du är superfin i den bruna hårfärgen!! :)

kramar



ps. ni verkar verkligen haft en toppen-bröllopsresa!! men kan förstå att man får lite hemlängtan mot slutet...

2010-10-20 @ 13:36:31
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Förresten! Nu såg jag din tröja som det står Fortum på! Känner du någon som jobbar där? Min pappa jobbade där, fast nu heter det Infratek. Var någon del av det där han jobbar som blev uppköpt tror jag. Fast från allra första början hette det Smålands Kraft, hihi, men det är måååånga år sen :)



kram

2010-10-20 @ 13:38:38
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack, trivs bra i det mörka faktiskt!

Jimmy jobbade på fortum innan. Så han har ju massa sådana, perfekt när man ska måla, färga håret och annat =)

2010-10-20 @ 14:32:39
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Jaha, ska kolla med pappa om han vet vem det är då, han brukar ha koll! ;) hihi



Hoppas du blivit av med förkylningen!

kramar



ps. hur har du tänkt lägga upp träningen inför tjejklassikern?? vore kul om du ville lägga ut det på bloggen, inför de olika delmomenten!

2010-10-24 @ 21:15:24
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0