Dåligt.....

Ja, alltså, jag är riktigt slö på att uppdatera just nu. Lite för mycket på gång.

Men Lördagen ihop med älskade syster var underbar. Shoppade en hel del julsaker inför advent. Bara 1 vecka och 3 dagar till man får börja pynta och göra adventsfint ;)

Söndagen innefattade sen en mysig fars dag middag!


Igår var jag och Dix ute på en riktigt härlig löp-runda, 8km blev det.
Känns otroligt skönt att vara igång igen efter dåligt med träning under sommaren pga all bröllopsplanering och bröllopsresan var väl mest platt fall och mopedåkning. Så inte mycket träning då heller =P

Så nu fortsätter träningen!
Idag blir det vila, åka till Skede och träna hund ikväll istället.
Body Pump imorgon, löpning på fredag och Body Pump på lördag!



Nä, nu har jag iallafall berättat att jag fortfarande lever.
Men nu måste jag bli klar till jobbet!


Over'N'ouT
TheHopelessCase



*Snart 3 helt snusfria veckor*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0