Rätt klädd!

Alltså, det här med rätt klädd så här års är ju en hel vetenskap.
Inte för varmt, inte för kallt, men bättre frysa i början än att börja svettas och bli för varm under passet.
Är det inte så det brukar låta?!?!?!?!

Alltså rätt klädd för att träna ute menar jag självklart, var kanske lite otydlig.


Närmast kroppen ska det va något som andas va? Brukar man inte prata om 3 lager?
Blir knäpp! Surfat runt 1 timme utan att hitta svar =S
Så om någon har en bra vetskap om detta eller vet någon bra sida på nätet att läsa om detta så: ge mig TIPS!


Just nu håller morgonkaffet på att hamna i magen. Efter det en kortare morgonpromenad med Dix innan frukosten.
Tvätta kl 12.00! För att sen hinna med ett pass i skidspåret tänkte jag, UTAN HUND!

Hon bara hjälper mig ju annars, vill testa gränsen och se hur långt jag fixar att åka.
Smart att göra det med träningsvärk i benen....men det skiter vi i!


Over'N'ouT



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hittade du ngt bra?



Det bästa enligt mig i underställs-klä-sig-rätt-väg är enligt mig woolpower. Supersköna underställ i merinoull, tillverkade i Östersund.



de finns i flera olika tjocklekar för hur frusen men är och hur kallt det är där du är.



världens bästa plagg om du frågar mig!

2010-12-29 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0