Nyårskläder!

Ja, just nu kan man ju läsa på var och varannan blogg vad de vill eller ska ha på nyår.
Så faller ju självklart för grupptrycket och tänker visa vad jag tänker fira in det nya året i.

Antingen blir det förra årets snygga utstyrsel:


Super skönt och världens bästa underställ från Woolpower.
Fast i år hade jag nog packat ner i mörk blott, vi kan ju kalla det marinblått ;)
Extremt sexigt!

Andra alternativet är lite snyggare:

Stickad tröja och mina nya snygga pyjamasbyxor från HM som jag fick av svärmor i julklapp!
Tror det lutar åt det sistnämnda, underställen kan ju lukta lite svett efter alla skidturer =P


Haha, ja som ni ser så skiter vi i det kommersiella nyårskläderna som man oftast bara använder ca 1 gång i livet!



Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som en himla bra nyårsoutfit! Själva ska vi till mannens bror och hans tjejj - ska ha en klänning sopm jag älskar på mig! det är egentligen en sommarklänning men med en kofta och strumpbyxor funkar det!



Ni har också hittat woolpower, läser jag. Som sagt, världens bästa!



Vad har ni på nyårsmenyn? Jag har ingen aning om vad vi får men Tjejjen jobbar i fiskaffär så något som levde i havet är en kvalificerad gissning!

2010-12-30 @ 13:47:15
Postat av: FruNeroLindström

Ja, mannen har ju jobbat ute i många år, så har flera uppsättningar. Bästa som finns!



Vi ska äta potatisgratäng med helstekt fläskfilé marinerad i lime, sen chilibeanesesås till det och vitt vin. Sen blir det även champange.

2010-12-30 @ 18:54:05
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Hihi, du kommer vara en pingla i vilket som!! :)

2010-12-30 @ 23:06:05
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: FruNeroLindström

Tack du är för söt!

2010-12-31 @ 16:47:56
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0