Gnällvarning!!!

Åhhhh!

Varför ska det vara så sjukt tråkigt att sluta snusa???
Varit sugen nästan konstant i en vecka.
Nu när man har julgodis hemma går det ju inte direkt lättare att hålla fingrarna från sött heller.
Inte konstigt att kilon smyger sig på.


Än har jag hållit mig från onyttigheter idag och det ska jag fortsätta med, men såååååå sugen!

Gash, menmen, 2011 ska vara snusfritt och jag ska också bli av med de kilon som smugit sig på efter bröllopsresa och snusabstinens.
De är inte många, men frustrerande så det räcker!


Tack kära läsare att jag fick gnälla av mig lite.
Nu ska Dix och jag ta en liten kvällspromenad för att mjuka upp benen efter gympasset.
Sen blir det nog filmmys i soffan med lite fruktsallad toppat med keso!

Ska nog kanske även börja fila på summeringen av 2010´s bild-inlägg!


Over'N'ouT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0