Torsdagsseg....

Torsdagen är den segaste dagen i veckan.
Fattar inte att det ska vara så svårt att komma ur sängen, samma visa varje torsdag av någon konstig anledning.
Men Dix fick sin runda på morgonen, men kanske inte med den piggaste och roligaste matten. Tur det finns snöbollar!

Arbetsdagen har flutit på bra, och nu är det bara fredagsmys-passet kvar. Sen är det HELG =)
Avslutade även arbetsdagen med en 45min promenad med rullstol. Gick över förväntan, trots de hala vägarna. Men vilken härlig känsla kylan och den friska luften ger.

Så ikväll ska det svettas (var tveksam i morse om det verkligen skulle bli träning ikväll), spinning 60min kl:18.30. Underbart. Efter att jag anmält mig såg jag vad det var för instruktör, så lär väl se nyduschad ut när det väl är över ;)


Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Åh tack söta rara! :) Jag har aldrig gillat mig själv i glasögon, men denna gången vet i tusan om jag inte är rätt nöjd ändå, haha. Var lite orolig dock att det skulle se tantigt ut med lugg till, men blev bra det med! :)



Gick spinningen bra!? Var det på FVC? Jag har dålig koll på instruktörerna där nu förutom Leffe då och Christina. Vem hade idag?



Kramar

2011-01-13 @ 21:29:59
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: FruNeroLindström

Ja, det var på FVC, är ju kommunanställd så har ju ett gratispass där i veckan. Så klarar ju mig med tio-kort då. Hade först funderingar på att testa F&S men blir nog kvar.



Han heter Daniel I, har även 1,5 timmes pass på lördagar utöver det på torsdagen. Riktigt bra musik, bra pepp och gör att man verkligen ger järnet. Kom knappt upp för våran lilla trappa när jag skulle hem ;)

2011-01-14 @ 15:41:09
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0