Skit, denna specifika odör....

Ja va ska man säga.

Varit ute och sprungit ca 45 min med Dix.
Löpningen gick bra. Det tråkiga är att vi knappt vet vart vi varit så kan inte räkna ut hur lång rundan va. Va ju inte direkt riktiga stigar överallt =S
Men annars rekommenderar jag www.jogg.se, bra kartor och ritverktyg om man vill se hur långt man varit ute.

Det som sänkte dagens morgonjogg var väl min "skit äckliga" hund, som ett tag var väldigt mycket BARA Husses hund.
Hittade någon skum skithög som hon självklart var tvungen att kleta in hela nacken med =S
Höll verkligen på att kräkas i bilen på vägen hem...hua.
Men efter en ordentlig kamp i duschen är hon nu åter ren =)

Så har till och med lyckats få i mig ett smarrigt mellanmål:


Jordgubbsfil med en klick keso, linfrö och solroskärnor. Även ett päron slank ned ;)
Så nu har man ny energi till att hitta på något här hemma.....vet tyvärr bara inte vad riktigt.
Men det löser sig nog.....kan ju börja med att försöka få bort alla hundhår från duschkabinen efter Dix och mitt vattenkrig.


Over'N'ouT
TheHopelessCase




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0