Madonna: snygg vs otäck??

Ja, två dagar kvar till jul....men för mig kan det kvitta.
Vill hoppa direkt till Måndag då vi åker på efterlängtad semester.


Idag är det riktigt kallt, höll på att frysa ihjäl när Jimmy tvingade med mig ut på bus-sväng med Dixie.
Så blir inget konditionspass ute idag heller.
Men släpade iväg mig till gymmet, så har fått ett pass med rygg, biceps och axlar.
Även idag blev det mindre vikter och fler reps per set.

Men det blir ju tungt och svettigt det med, men mjölksyra på ett helt annat sätt!

Googlade bilder på biceps innan, tänkte om jag kunde hitta någon kul till detta inlägget.
Gjorde inte det men hittade den här i stället:



Finns det någon som finner denna kvinna snygg och attraktiv???
För mig är det bara otäckt!
Lämna gärna en kommentar om vad ni anser!



Over'N'ouT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0