Trötttttttt!

Usch och fy och blä, hur sjukt trött kan man va. Grymt skönt med lite sovmorgon imorgon.
Efter promenaden med Dix hoppade jag ju in i duschen, så ingen kort på håret nu heller.
Men har tror jag är nöjd. Det ända som är irriterande är att det känns som de jättemörka partierna bara blir mörkare istället för ljusare som jag vill =P


Men skit samma, nu måste jag bli klar och vakna till. Segt när man vet att våra härliga elever inte är i skolan idag utan att det står "skollag, kvalitetsgaranti och arbete om särskolan" på schemat. Men kanske blir jätteintressant!
Ikväll blir det iallafall tacomys hos svärmor och Torbjörn, det ser vi fram emot!
Har även ett litet hopp om att sovrumsgardinerna ska anlända idag.




Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag hoppas att din dag blir jättebra!



Hejja taco och sovmorgon imon! ((rödvin till taco funkar super!))

2011-01-28 @ 13:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0