Söndags mys <3

Kuddarna blev jättebra, var lite mer utmaning med mönsterpassning än de randiga som bara var att sy:


Havs-temat börjar nu ta form och jag längtar massa efter att få till den "stora" effekten som är på gång. Men behövs ett inköp till för det och även en-två omgångar vit färg. Men det kommer så småningom ;)
Ja vet, vi bor mitt i Småland, inget hav här inte. Men både jag och MrJ har en förkärlek till kusten och drömmen är att någon gång hitta ett permanent boende med havstomt....men då krävs nog en stor lotto-vinst, men drömmar ska man ha.

Här kommer fis-hundarna:


Riktigt trötta efter busrundan. Men nu har de äntligen slappnat av, så har två snarkande hundar på varsin sida om mig i soffan.


Nu ska MrJ och jag njuta av lugnet och se en film, riktigt härligt söndagsmys <3



Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ja jo, det är väl rätt bra egentligen! Men jag är otålig suck men går ju inte fortare för det, haha.



Aha, det låter spännande! Har inte varit på hans pass! Måste nog testa... Men jag kom ju på när jag läste inlägget om spinningen vart jag kände igen dig! Haha. Har ju tyckt att du är så bekant på något sätt men inte kunnat placera dig, men DÅ kom jag PÅ, jag har ju varit på ditt spinningpass!! Men det måste varit längesen nu för sen vi köpte huset -06 har jag ju knappt tränat ända fram tills jag började i våras igen... Men när jag tränade mycket gick jag oftast på Mickes pass, så kan ju varit med att du hade istället för honom någon gång. Men det var roligt att äntligen kunna "placera" dig, kan bli galen om jag känner igen någon men inte vet vartifrån!



Kram

2011-01-16 @ 19:58:55
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: FruNeroLindström

Jag började leda spinning när jag gick på gymnasiet, så måste vara ca 2003-2004 och sen höll jag på kanske 2, max 3 år. För sen började jag jobba i vården med dumma oregelbundna tider.

Ja, dig känner jag bara igen från gymmet så det borde vara därifrån du känner igen mig med =)

2011-01-17 @ 07:35:56
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0