Onsdag=Bara 2 arbetsdagar kvar!

Fy, hur seg kan man vara?!?!
Helt slut redan och känns som jag skulle kunna gå och lägga mig. Hoppas verkligen inte det är någon sketen sjuka på gång =S
Fast varit ganska effektiv sen jag slutade 13.45.
Blev en vända bort till jem och fix för ett litet inköp till min inredningsdetalj som jag vägrar avslöja.
Väl hemma fick hundarna bara gå ut och kissa. Sen planterade jag om en blomma från julgrupper i min favortit "kruka", blev helt okej:


Sen åkte de sista julgardinerna ner så nu har jag fått upp mina älskade spetsgardiner i vardagsrummet igen:


Så nu är det nästan vår/sommar känsla här inne igen.
Fast ljusen brinner så väger upp och ger vintermys.
I lill fönstret har vi ingen lampa (svårt att få till det snyggt med sladden), så där lyser levande ljus


Älskar denna lilla boll, ger så mysigt sken i fönstret och dessutom väldigt brandsäker =)

Efter allt hemmafix blev det över en timmes promenad med dogsen, gick upp till mammas jobb lagom till hon slutade, så fick sällskap på halva rundan.

Nu har vi landat i soffan och det känns som jag snart snarkar ikapp med hundarna, men vill ju så gärna se Sveriges mästerkock mellan 20-21. Får se om jag lyckas hålla mig vid liv.
Men en kopp honungsvatten får nog göra mig sällskap, känner mig riktigt frusen och rösen.



Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det låter som en riktigt bra dag! Hoppas att inredningsfixet blir superbra! Men det tror jag, allt du visat hitintills har varit jättefint!

2011-01-19 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0