Loppisloppa!

Ja, nu mera har MrJ och jag skaffat oss en ny hobby, Loppisloppa =)

Hur kul som helst, även idag har det fyndats lite. 4 pinnstolar till vårat bord här i vardagsrummet, de är i trä, men ska lackas om och bli vita. Har även blivit lite mer tyg för kommande kuddar, ett par slalomskidor och en fin skål:


Har ju även lovat bilder från gårdagens symaskins-äventyr:


Dålig bild på tygstycket


Ihopvikt och nålat.


In action!


Fram och baksida. Tanken är att det ska på lite knappar med vid kanten. Men tyvärr inte hittat några snygga än.


Slutliga resultatet (förutom knapparna).


Imorgon kommer nog bilder på det andra kreativa jag nämnt =)

Men nu blir jag mobbad av syster och MrJ för att jag bloggar, så bäst att vara social och göra dem sällskap framför Fångarna på fortet.



Over'N'ouT








Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Det är KUL att fynda!! :) Ser fram emot att se bilderna på stolarna sen. Har två jag ska måla om, men som inte blivit av än. Nåja någon gång ska jag väl ta tag i det! ;)



Ha en bra dag!

kramar

2011-01-09 @ 09:12:39
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0