Gardiner

Ja, får väl tyvärr erkänna att vintern verkar gå mot sitt slut. Men det gör ont i hjärtat, vill ha vinter iallafall till början av mars. Men ska det hålla på att slaska nu så kan det likaväl försvinna =(

Dagen har flutit på bra trots tröttheten.
Avslutade arbetsdagen med en halvtimmes rullstolspromenad som blev riktigt svettig i detta väglag, men skönt. Efter det blev det över 1 timmes hundpromenad. Skönt att få ordentliga promenader iallafall nu när det är svårt att få tid för egen träning med två hundar. Vill ju inte lämna dem själva mer än nödvändigt nu när Sixten är här.
Middagen blev smidig, en ordentlig skinkomelett med massa god ost. Finns matlådor till både mig och MrJ imorgon så skönt att slippa stå och ordna ordentlig middag.

Nu ikväll längtar jag efter lönen nästa vecka. Vill beställa nya gardiner nu inför våren, så kikar så det kliar rejält i fingrarna efter att få trycka på köp knappen ;)
Sovrumsgardinerna är nog nästan 100% bestämda, MrJ har ju sagt ja och då är det bara att tuta och köra ;)


Mysiga kappor från Ellos.se med mörkgrå rosor. UNDERBARA, så dessa ska inhandlas nästa vecka =)
Till köket är det bara bestämt att det ska bli en hissgardin. Men finns ju så sjukt mycket snygga:


Båda från sovtex.se

Alla tre från gardsromantik.se/

Att det ska finnas så mycket snyggt. Kommer bli riktigt svårt att välja, men ska nog lyckas till slut ;)
Nä, nu ska jag fortsätta surfa runt i inredningens tecken, går ju an när man inte kan köpa. Då vet man ju att det inte blir några dumma impulsköp. Måste även hitta tyg till kuddarna i sovrummet nu när jag vet vad det blir för gardiner där.
Men ha en fortsatt trevlig kväll,


Over'N'ouT



Kommentarer
Postat av: Cicci

"I takt med tiden" är ju bara såååå snygga. ;)

2011-01-18 @ 20:41:03
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: FruNeroLindström

Visst är den Cicci. Har du beställt din än?

2011-01-19 @ 06:58:43
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag tycker det är najs att vintern försvinner... Bor man på landet utan diverse stora maskiner och bekvämt värmesystem får det gärna vara plusgrader... men visst, vintern är otroligt vacker!



Gardinerna är underbara allihopa! Jag gillade de två nedersta av hissgardinerna bäst...



Skönt med så mycket ute-tid. Själv är jag instängd på kontoret och kommer inte hem förrän det är mörkt. Såklart får hundrana sin prommenad men mycket mer blir det inte... I helgen ska vi bära en hiskelig massa bränne så det är ju work out i alla fall!

2011-01-19 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0