Brutna klor och målarfärg

Usch igår när Dix skulle hoppa ur bilen så måste hon landat väldigt fel eller konstigt.
På något vis verkar klon spruckit så pulpan tittar fram.
Tratt och strumpa på henne i natt och vid 08.00 måste jag ringa farbror Doktorn =(

Nu sitter jag väl mest här och väntar på att klockan ska bli just 8.00. MrJ väckte mig vid 5.00 för att jag skulle köra han till jobbet, jag måste ju ha bilen idag då för att ta mig till Veterinären i Sävsjö. Visst vi har ju egentligen två bilar, men den lilla röde har så dåliga vinterdäck.
Men möttes av stora vita härliga snöflingor när vi kom ute. Mysigt. Men nu har tröttheten kommit ifatt. Grymt hungrig med så borde väl ta mig i kragen och gå och äta något.


Håll nu tummarna för att Dix besök hos doktorn går bra och inte blir allt för dyrt,





Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dix, stackars dig!



Men duktig du varit! Tänkte kanske pyssla lite här hemma ikväll också om jag orkar, annars blir det bara familjen annorlunda och en kopp te...

2011-01-24 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0