Äntligen

Ja, nu har de nya gardinerna kommit,


Helnöjd. Härligt med kort leveranstid med, beställde ju dem i tisdags och nu hänger de redan uppe.

Studiedagen blev över förväntan. Mycket info på morgonen om den nya skollagen.
Men sen ägnades förmiddagen mer åt lagar och information som rör särskolan.
Under eftermiddagen har vi sen arbetat med kvalitetsgarantin. Men känns som vi hunnit med en hel del. Tung i huvudet dock, inte van att behöva tänka så mycket en fredag ju ;)

Nu inväntar vi att klockan ska slå 19.00 så vi kan fylla magen med taco. Hungrig redan så kommer smaka toppen.
Imorgon blir det shopping i Växjö med min kära make.
Om han får bestämma hoppas vi på att det följer med en iphone hem, men är rädd för att det kommer vara leveranstid.
Ja vet, jag sa att jag bara ville ha en enkel telefon med bra kamera.
Men jag erkänner: Det bor en liten tekniknörd i mig, speciellt om det är apple!


Nu får det bli lite handboll innan vi drar igång fredagsmyset hos svärmor.


Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Ellinro

Så fint det blev! Gardinerna var riktigt snygga!



Så bra att studiedagen blev bra, det ger så mycket energi när man känner att det blev bra och givande (oberoende av vad det handlar om)



Tacos är så gott! Synd att mannen min inte gillar det... Här blir kyckling ikväll. och smågodis. fy oss.



Det är ju så, många fastnar för apple och bara måste ha alla prylar å pinaler. Gissar att jag lätt kunnat bli liika hooked om jag började men som sagt, är så oförsiktig med mina grejjer så avstår helst. Det finns för mig roligare saker att slänga pengar på.



Vi får väl se vad som händer! Följer den med hem lovar jag att du blir nöjd och helt plötsligt har du 1000 och en saker som du bara måste, och kan, göra med luren!



trevlig helg!

2011-01-28 @ 18:23:48
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Hihi, vi får väl hoppas på att det var en liten lur med ett sött äpple på som fick följa med hem... ;) once you go mac, you never go back brukar jag säga och det gäller ju självklart telefonen med! :) Ni går väl in på MH-huset!? Där finns ju allt möjligt fint ;) och de borde ju iPhones inne på lager tycker jag!



Ha en bra dag!

kram

2011-01-29 @ 09:40:14
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0