5+5=10

Känns lite smått onödigt att vara hemma från jobbet idag. Veterinären hade ingen tid förrän 16.30, men skönt att kunna hålla ett öga på henne. Hon slipper ju också tratten när jag är hemma och kan se så hon inte biter på strumpan:


Men märks att hon är lite smärt påverkad. Sover mest hela tiden, lillsnuttan!
Jag har roat mig med att måla lite för ovanlighetens skull =P
Köksbordet är numera fullt:


Hittat en annan gammal trädlåda som varit chokladpraliner i en gång i tiden. Så ännu ett projekt påbörjat, men ni får se vad det ska bli av den senare när den är klar.
Har även passat på att packa ner lite glas och porslin som vi aldrig använder. Drömmen om köksrenoveringen kan ju faktiskt förberedas lite,


Nä, nu ska jag fortsätta med mina små projekt här hemma.



Over'N'ouT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0