Tröttare än tröttast

Helt sjukt, sovit i över 8 timmar även i natt (8 timmars sömn hela veckan per natt, minst), ändå är jag helt sjukt trött. Känner mig som en zoombi....ser även smått ut som en med, påsar under ögonen, svullna ögon och håret på ända.

Nu måste det tänkas positiva tankar "Jag är pigg och frisk, Jag är pigg och frisk, Jag är pigg och frisk!".
Ingefära till efterrätt efter frukosten och så min vanliga vitamintablett. Borde åka och köpa lite citroner idag med, och även nya vitlökskapslar.
Det gäller att få stopp på det innan det är försent!


Men ha en bra Torsdag, imorgon är det FREDAG!!!!!!


Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kära du, med det tempot du hållit senaste veckan är det inte så konstigt om du är trött. Det är viktigt att varva ner lite ibland och ta ett djupt andetag.



Tyvärr är det väl så att det där andetaget gör att man (i alla fall jag) kommer undertfund med att det inte går att fortsätta som man gör bara för att skjuta div känslor framför sig...



Det var otroligt ina fynd du gjort! Och maten var ju topp! Det ska jag nog göra i helgen, då är det bekvämt med sådär enkla middagar!



Hoppas du känner dig piggare efter helgen!

Bara en dag kvar nu!

2011-02-03 @ 21:10:25
Postat av: FruNeroLindström

Dubbla gärna receptet kesogratängen. Detta räckte perfekt för mig och en matlåda. Men ångrar att jag inte gjorde dubbel sats, då hade jag haft två matlådor till ;)



2011-02-04 @ 07:41:35
URL: http://frunerolindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0