Snart helg!

Idag står det Fredagsmys på schemat på jobbet. Har nog världens bästa jobb!
Morgonsamling, 1 timmes avslappning i upplevelserummet, lunch och sedan hemkunskap.

Sen ska det slipas luckor, slutar ju redan 14.15.
Hann ju inte med det igår, men kändes välbehövligt att sitta inne och pyssla lite istället. Vågar dessutom inte slipa mer än till 20.00......tror inte grannarna är så glada om jag är ute på balkongen och stökar för länge!


I natt har jag sovit sådär, kunde inte somna, så var fortfarande vaken när MrJ trillade in strax innan tolv. MenMen, hoppas kunna somna tidigt ikväll istället.
MrJ jobbar extra även denna Fredagen, och jag har lovat jobba extra imorgon fm mellan 7.00 och 10.30. Sen tar vi äntligen helg, dvs fullt ös medvetslös slipning!
Men på måndag ska de iväg och då får vi bege oss upp mot Ikea för att beställa bänkskivor och lite annat under nästa vecka =)


Denna underbart vackra sången hade vi på vårt bröllop. Tårarna kommer nästan varje gång jag hör den. Ljuvlig!

Men ha en underbar Fredag, hoppas ni får mycket fredagsmys,


Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som en riktigt bra dag! Jag slutar också tidigt på fredagarna, redan 13.30!



Då åkte jag in till stan å fick mig en ansiktsbehandling och färgade ögonbryn. Sitter nu i soffan och väntar på att pannan ska bli varm och att håret ska torka efter dusch hos grannen (fuktskada i huset =ingen dusch hemma)



Funderar på om jag ska sätta igång tvn eller bara läsa en bok... skulle kanske egentligen behva aktivera mig eftersom jag också hade svårt att sova igår och skulle behöva nåågra timmar, men vi får se!



Mycket fin sång! Det är härligt med sådan musik som betyder mycket!



fredagskram!

2011-02-04 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0