Ny vecka nya möjligheter!

Så här på måndagen är det ju alltid väldigt segt att komma ur sängen (fast det är det ju alla dagar utan när man är ledig), hela arbetsveckan framför sig och man har som vanligt inte kommit i säng tidigt på söndag kvällen.
Men om man ser det så här:

-Ny vecka, nya möjligheter.
-Efter veckan är slut har vi säkert lärt oss något nytt.
-Vi har säkert fått trevliga minnen.
-Vi kanske lärt känna en ny person.
-Just denna veckan kanske blir den bästa i ditt liv.

Ja, jag vet, slå mig. Men om man försöker tänka positivt så går allt mycket lättare =)
Kan erkänna att jag inte alls tänkte så när klockan ringde. Men morgonrundan med Dix brukar göra mig pigg (fast sömnbristen känns, sent igår).

Förresten, igår köpte jag dessa söta små stolsdynor,


Längtar tills våra pinnstolar som vi fyndat på loppis, är vitlackade. Då ska dessa små runda, mjuka saker få förgylla stolarna =)



Over'N'ouT




Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah, ja måndagar är alltid måndagar! ´Skönt är i alla fall att det börjar bli liiite ljusare! då blir det lite lättare!



Positiva tankar är det som keeps me going, så är det bara! Det känns fånigt när man skriver upp det och pratar om det så som du just gjorde men vad 17!?! Det är ju sant!



imorgon är det tisdag - då har nästan hela veckan gått :)

2011-02-07 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0