Kaffffffffffeeeeee

Ja, vad skulle man göra utan kaffe.
Skulle va grymt bra om man kunde få det så här, typ 15 min innan klockan ringer,


Kanske skulle va lite enklare att ta sig ur sängen då.
Blev lite sent igår med tanke på att jag skulle upp 05.30.

Hade en sjukt kul kväll med Syster och Kajsa igår (Line kunde visst inte va med). Skrattade så jag hade ont i magen och smaskade gurk- och morotsstavar med smarrig dipp.
Måste bara berätta om denna Kajsa, som jag egentligen inte känner =P Hon umgås med syrran.
Första gången jag träffade henne va på McDonald´s i Växjö. Syrran och jag kommer och går på stan. Rätt som det är ser jag någon sitta och vinka som en galning inne på McDonald´s.
Petar till syrran och säger: "-Kolla det sitter någon och vinkar som en galning där, ingen aning om vem det är".
Detta visade sig sen vara denna Kajsa. Hon som tidigare varit som en sägen, jag hade hört talas om henne, men visste inte om hon fanns ;)
Anledningen till att jag skriver detta är för att vi skojade om det igår, Jag lovade att även nämna att denna Kajsa inte bara har en otroligt kul humor, utan hon är även snygg!


Nä, nu ska jag bli klar, ska bli kul att åka ut till Landsbro och jobba lite i hemtjänsten. Har nog inte varit där sen i somras.



Over'N'ouT





Kommentarer
Postat av: Emma

haha klockrent blogginlägg. tack för igår :) puss

2011-02-05 @ 10:42:16
Postat av: Ellinor

Hahah! Ja, det skulle varit bra... Eller förresten, jag dricker inte kaffe förrän sisådär 2,5 h efter att jag stigit upp... MÅSTE däremot ha mkt vatten på morgonen..



Låter som om du hade en riktigt bra fredag, det glädjer mig!



Själv satt jag i soffan ett tag och sedan läste jag ut min bok i sängen å slocknade typ kl 21,30... mannen kom hem vid ett så då var jag vaken en stund och sedan hjälpte jag honom iväg på jakt i morse vid sex. Nu är jag i Lund hos lillebror och väntar på att han ska vakna till...



Hoppas du kommer iväg till IKEA och att du hittar det du söker!

2011-02-05 @ 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0