Äntligen Äntligen Äntligen

Sista morgonrundan gjord för denna veckan.
Var dessutom hemskt när klockan ringde, för jag var då helt säker på att det var Lördag, att jag skulle få sova. Men verkligheten kom i fatt mig.

Men blev lite lydnadsträning blandat med bus på morgonrundan, så frisk luft gör verkligen underverk.


Har lite blogg torka nu när det är så mycket på gång här hemma. Igår slutade jag ju jobba vid 16.00 och sen for vi runt och kollade kakel och lite annat. Middagen hamnade inte i magen förrän efter åtta. Sen var det bara bums i säng efter att disk och annat pill va fixat. Men hann packa ner en hel del från skafferiet medan kycklingen var i ugnen. Så snart är alla skåp helt tomma inför helgens jobb.

Men apropå kakel, så kanske det inte blir nödvändigt att byta.....efter ett snack med Världens bästa Pappa som kan "allt" så har vi en ny idé.
Vi har ju standard kakel i våran lägenhet, vanligt vitt fyrkantigt som är lätt att få tag på. Så kanske behövs det bara 6 nya kakelplattor. Vi får se, vi får så! Så håll nu tummarna att det funkar.




Bäst att bli klar för jobbet, idag står det fredagsmys på schemat =)




Over'N'ouT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0