Monday morning.....

1 månad som gift i dag <3

Foto: Suzette Johansson http://suzette.pånätet.se/

Men tyvärr kommer jag inte se min kära man så mycket förrän på fredag eftersom han jobbar em.

Har även fått frågan om hur jag tänkt lägga upp träningen inför klassikerna.
Ärligt talat: Vet inte riktigt än, har tänkt ta tag i det när förkylningen börjar lägga sig.

Men kommer självklart börja blogga om hur jag tänkt klara tjejvasan till att börja med.
Så en plan kommer nu när det är dax att ta tag i det ;)


Men nu är det dags att göra sig klar för den nya arbetsveckan,

Over'N'ouT
TheHopelessCase






Kommentarer
Postat av: Suzi

Hej! Tänkte bara säga att jag inte använder den Sidan längre;) kraaaam

2010-10-30 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0