Hjärngnuggning på hög nivå!

Whii, tror jag äntligen hittat tillbaka till den morgonmänniska jag är efter ett extremt trött år. Vaknat vid 7 både igår och idag och faktiskt känt mig ganska utvilad. Nu ska bara den tråkiga förkylningen bort med så är man fit for fight att börja satsa ordentligt på träningen igen inför dam klassikern 2011.


Igår blev det ju inte mycket gjort.
Högskoleprovet mellan 8.30-16.30.


Snacka om att känna sig som en riktigt plugghäst.

Men gick väl okej. Engelska delen vet ja ju att jag har svårast för och det märktes när jag sen rättade det på em när facit släpptes.
Men mer än hälften rätt iallafall =)

Nä, nu ska jag skicka in anmälan till landsbro skidklubb om att jag vill åka med dom till tjejvasan.
Sen blir det trädplantering och hundkurs all day long.


Over'N'ouT
TheHopelessCase





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0