Borta bra men hemma bäst!

Ja, den långa resan hem tog på krafterna, fast lyckades sova ca 7 timmar allt som allt på planet hem. Så bilresan från Köpenhamn gick bra sen när vi väl landat.

Så otroligt mysigt att hämta hem alla djuren som jag misstänker saknat oss lika mycket som vi saknat dem. Zelda som älskar att gosa med mig när jag gått och lagt mig satt i sängen och skrek flera gånger under gårdagen för att säga att det va dax att gå och lägga sig, mys*

Men tänkte bjuda på ett ax-plock av alla hundratals bilder som tagits under resan:


Här är vi på Con Dao (första ön vi besökte), mopedåkning, underbara stränder och vandringar i djungeln (i ös-regn). Vi bodde i en strandvilla med 15 m till havet, på bild 5 sitter jag på våran lilla veranda och tar bilden.


Här är lite bilder från Phu Qouc, den andra ön vi var på. Bilderna från poolen är sista dagen där, då vi bara slappade efter de hemska vägarna jag har skrivit om innan.
Så varsågoda, anledningen till varför man INTE ska gnälla på svenska vägar:


Bilderna gör inte ens vägen rättvisa, det var sju resor värre när man stod där. Trötta och törstiga (vårat vatten höll på att ta slut) i gassande sol.
Bilderna på husen visar klasskillnaden på "landsbygden".


SÅ var skönt att få spendera de sista dagarna i Saigon med en sådan jacuzzi på rummet ;)


Mopeder överallt, men fick mata elefanter på djurparken =)


Och har hittat ett sjukt gott snacks, gröna ärtor med Wasabii. Så om någon vet om och i så fall var jag kan finna sådana här i Sverige så får ni mer än gärna höra av er.


Nu ska jag gå igenom alla Vetlanda poster jag missat och sen står det nog fix och don här hemma på schemat.


Over'N'ouT
TheHopelessCase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0