Seg vecka....

Känns verkligen som jag inte hinner något denna veckan.
Jobba, hem, Dix, laga middag, äta, diska, slöa i soffan 1 timme och sen sängen.....!

I måndags hann vi iallafall springa en runda, tänkte satsa på det även imorgon.
Idag har vi tränat lite lydnad, men gick sådär....bus i snön lockade starkt =S
Förhoppningsvis ska det gå klämma in ett pump pass med fredag eller söndag.

Men nu ska jag fortsätta gosa med mina fyrbenta under filten i soffan till veckans höjdpunkt:


Nästa sista kvällen som "gräs-änkling" =) På fredag får jag äntligen se min man igen, mys.
Nu är reklamen slut, back to de BÖNDER!!!!!




Over'N'ouT
TheHopelessCase









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0