Konstig febersjuka....

Ja, helskumt!
Inte förkyld, inte hostig och inte ont i halsen.
Endast feber.
Upptäckte det igår morse när jag skulle ut med Dixen på morgonpromenad innan jobbet.
Efter typ 10 min fick vi vända och gå hem, helt skakig, yr och matt.

Så de senaste två dagarna har spenderats under filt i självömkan:


Dessutom har jag kommit på att jag just nu är kass på att blogga.
Full rulle med massa annat, men får skärpa mig! Men mycket nu innan jul...så håll ut.
Efter nyår händer det grejer och då ska jag försöka blogga oftare igen.
2011 blir nog grymt!!!!!
Men 2010 kommer också kunna summeras som ett underbart år i kärlekens tecken <3



Over'N'ouT
TheHopelessCase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0