Hujedamej....

Dagarna går i ett alltså!

Slutade tidigt idag, så var hemma strax efter två.
Åt lite mellanmål och surfade runt en stund innan det var dags att påbörja middagen, isterband och stuvade potatisar och morötter med persilja.
Smaskens.
Plocka i ordning, göra matlådor och lägga all disk i blöt.
Ombyte och iväg för att träna lite med Dixen.
Svårt att få henne och fokusera när det är så mycket snö....roligare att busa ju. Men blev en bra blandning!
Stressa hem med Dix och direkt iväg till gymmet.
Step-pump pass, härligt svettigt, så härligt mör i kroppen nu.
Hem, diska, duscha koka te och bre en knäckemacka.
20.00 landade jag äntligen i soffan....Bonde söker fru =)
Sen vid 21.00 skulle jag gärna ha gått och lagt mig om jag inte upptäckt att de börjar visa nya avsnitt av Maria Wern.
Den härliga kriminalaren på Gotland, spelad av Eva Rööse.
Har ju läst en del av böckerna, så kan rekommendera detta starkt!!!!


Over'N'ouT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0