Första snusfria veckan!

Glömde ju helt bort att rosa mig själv i förra inlägget.

För jag är så sjukt grymt bra =)
Ingen snus på över en vecka nu.


Så en STOR applåd för mig!
Går ju faktiskt väldigt bra dessutom, så tänkte dela med mig av mitt knep:


Japp, ni ser rätt.
Ingefära. Små skivor att ha under läppen gör susen.
Så det är vad jag går och suger på hela dagarna numera.

Sen tänkte jag de första dagarna som var värst, bara 1 timme till, bara 1 timme till.
Alltså, jag "slutade" ju redan förra måndagen. Men då fick jag tillåtelse att ta ca 3 snus den dagen. Så då sköt jag ju på det, likaså på tisdagen. På onsdagen sköt jag så bra på de "tillåtna" snusarna att det bara blev två och sen på torsdagen, den sista =) En ynka snus förra torsdagen, som dessutom var inne max 1 minut, så räknar den som en halv ;)


Klarar jag detta så klarar du detta!
(Då har jag ju ändå ett ex antal misslyckade försök bakom mig, men skam den som ger sig)


Så, mer snusfria människor tack =)

Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Duktig du är! Kämpa på! :) kramar

2010-11-08 @ 22:51:47
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0