6 veckor före dopparedan.....

Idag är det bara 6 veckor till julafton, helt sjukt vad tiden går.
Jag längtar dessutom ssssssåååååååååååå efter att få börja pynta och pyssla.



Men det är ju bara 2 veckor kvar till första advent, och då ska julgardinerna upp, de härliga julstjärnorna, alla ljusdekorationer och självklart adventsljusstaken ska pyntas.
Det är bara så grymt mysigt med allt som hör julen till.

Självklart håller vi dessutom tummarna för en vit jul.

Det som förhöjer mys-stämningen ytterligare lite är att vi har tagit bort stressmomentet med julklappar i år.
Inget stress om VAD man ska köpa, ingen stress över för HUR MYCKET man ska köpa och sist men inte minst: INGA ONÖDIGA köp bara för köpandets skull.

Misstänker att detta kommer bli den bästa julen på länge =)


Nä, nu ska jag bli redo för jobbet.
Piggare idag, var hemma igår för min dumma mage som inte vill som jag. I eftermiddag blir det sen huskoll.



Over'N'ouT
TheHopelessCase



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0