Puuuh!

Då är nog det mesta färdigpackat och snickerskakorna ligger på kylning.
Så nu blir det ett minst sagt välförtjänt glas vin:



Nu ska jag ta med mitt vinglas och krypa ner i sängen och se ett avsnitt Förhäxad. Dock tomt utan de två små hårbollarna som brukar göra mig sällskap. Men vet ju att de får det bra där de är under veckan.
Dix är ju lättare att ta med så hon ska självklart med på semestern, men hon får ju inte mysa i sängen.
Men har ju som sagt mitt vinglas =P

Jo, ja har ju även en man, men han har slagit sig ner i soffan för att se Karate Kid....så ni kanske förstår varför jag väljer sängen, förhäxad och mitt vin ;)


Det trådlösa modemet är även laddat för en veckas surf, så ska uppdatera er under resan!


Over'N'ouT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0