2010 i bilder

2010 startade i en mysig stuga på Gotland ihop med Mr J och Dix!


Våren fortskred sen med jobb för min del och plugg för Mr J.
Jag fyllde ju även 25 år =)

Annat som var otroligt värt att fira var mannens examen med fina betyg.
Ordnade en överrasknings fest för honom med bowling, mat och sen fika hos oss!


Trevligt!
Efter det tog vi en mini semester till Fjällbacka. Tältade, mös och njöt av lite ledighet!


Riktigt mysig helg med utsiktsplatser, vandringar vid havet och ös-regn mys i tältet.
Samma helg började bröllopsyran!
Prinsessan fick sin prins:


På midsommarafton kom årets andra stora bröllop mellan våra goda vänner Jeanette och Bosse Clarin:


Under helgen bodde sedan deras goa unge Tindra hos oss:


Min egna lilla skitunge som även Dix tycker är otroligt kul att ha hemma!
Helgen efter var det dax för det tredje bröllopet.
Min underbara kusin Helena fick sin Johan en otroligt varm dag första helgen i Juli:


Sen följde en del jobb och en hel del pyssel.
För sen den 25 september var det vår tur.
Den underbaraste dagen i mitt liv:


Blev en underbar fest med god mat, skratt, tårar och massa med kärlek.
Måndagen efter bar det av mot Vietnam för bröllopsresa.
En resa vi båda kommer minnas härligt =)


Hösten har sen flutit på lugn!
Jobbat och tränat Dix.


Härligt med snö fick vi lagom till jul med!
Så nu är vinterlandskapet vitt och vackert!


Vi kommer avsluta detta år i vår röda stuga i Stora Bön.
Till middag blir det helstekt fläskfilé och potatisgratäng, vitt vin till det.
Bröllopstårta till dessert och champange till tolvslaget!

Nu ser vi fram emot ett minst lika härligt 2011!


Har säkert missat massa mysiga och minnesvärda upplevelser, men detta är ett litet handplock av 2010.

Over'N'ouT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0